Julfest i Rangsby skola

I kväll har jag varit och kollat på Esperanzas och Elliots julfest i Rangsby. Åh vad mycket minnen som väcks när man kommer in i gamla skolan alltså, jag kan verkligen inte förstå att det var 6 (?!) år sen jag gick där! Herregud alltså! Jag träffade Elisa där också, så vi gick runt i skolan och en massa gamla härliga minnen dök upp, jag måst nog faktiskt säga att lågstadietiden nog var den bästa tiden i mitt liv hittils, så enkelt och så bra! Nu börjar man verkligen tycka att tiden bara rusar iväg, håhå, det kan få sakta ner lite nu tycker jag..!

Jag hade inte med mig min kamera, så det blev några usla bilder med Iphonen.


Esperaza ↓ i mitten med blont, rakt hår och Elliot är den snyggaste ↓ tomten såklart



Haha, standard bild inne på toaletten, dock nåågra år äldre den här gången ;)
Och med ett minne varken jag eller Elisa sent kommer glömma från Rangsby tiden!


Kommentarer
Postat av: Elisa

Aww, vad kul att du la upp den!! jag kommer aldrig glömma tiden i rangsby!! och våra alla toalett besök xD haha, första gången in på den toan då, 5 år senare :D

2012-01-31 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0