min dag idag:

- Sjukhuset, eftersom att jag opererade hjärtat när jag var liten så följer dom ju upp hjärtat, så nu i ett dygn ska jag ha på mig nån apparat med en massa sladdar som mäter hur mitt hjärta mår. Ifall nån såg mig i skolan och undra vad jag hade för blåa klisterlappar vid halsen ;)

- Skola, hade 3 lektioner idag, och ingen av dom var speciellt jobbiga

- Fika med Linn och Nathalie, riktigt trevligt! :)

- Dans, det var sjukt jobbigt men bara SÅ kul! =D

- Hem och försökte plugga på engelskaprovet jag har i morgon, som dock inte gått så bra..


Kommentarer
Postat av: JessicaS

Har du haft sån där apparat med dig tidigare? Gick det bra då?



Kram

2011-04-05 @ 16:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0