klättring i vikingahallen

Jag bara älskar dom här dagarna just före det byter period, eftersom att man nästan inte har några timmar alls.

Jag var och klippte mig vid halv 12 idag, det blev faktiskt riktigt fint! Sen var jag och lunchade med Riinasvarta katten och efter det var jag och fikade på Bagarstugan med Nicole. Började kl 2 idag också, och då hade vi bara två timmar gymnastik. Vi var ut till vikinga hallen och klättrade, första gången i mitt liv och fy vad läskigt de va. Men jag är ju rätt så höjdrädd också..

Nu sitter jag och väntar på att det är mat, och sen nångång kommer Nathalie hit! För i morgon bär de av på studiebesök till Sverige :D Härla pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0