inte många timmars sömn i natt

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår! Den började med att kolla på teater på stadshuset, sen mötte jag upp Nathalie, Emma och Nicole och så gick vi till Darnemo en stund. Sen for vi vidare till Niko och var där ett tag, trevligt! Sen gick vi till mig och sov.

Det blev inte så många timmars sömn, eftersom vi steg upp redan vid halv 7 och gick och kolla på när Nathalie och Emma spela innebandy ;) Sen var jag kvar i baltic och kolla några timmar. Nu ska jag just precis gå ut och sola lite, skönt! I kväll vet jag inte riktigt vad som händer ännu, tror de blir att kika lite innebandy först iallafall.

Några bilder från igår ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0