trevlig fredagskväll

Gårdagskvällen var ju rätt intressant, det började med middag på Dinos med Nathalie, Nisthi, Madde, Janina E, Janina S, Karin och Corinne. Sen for vi till Corinne en stund och sen via nån inflyttningsfest i standnäs och sen slutade det med att Rasmus, Nils, Janina och jag gick in till stan.

I morse var jag på stan en stund och köpte lite smått och gott, lite smink, örhängen osv. Nu sitter jag hemma och har inga planer alls för helgen, eller jo, jag ska läsa på prov. Kan det bli en roligare helg än att sitta med läxböckerna framför sig? Nej det hatar jag med skolan. Har iallafall prov på måndag och onsdag, och har ingen aning om vad det handlar om, så jag kanske borde sätta mig och läsa.

Och msn funkar fortfarande inte, nån som skulle kunna veta vad det är för fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0