ny lägenhet

Har somsagt varit på kurs ända till 9 i kväll, den är nog riktigt intressant ! Och han som leder kursen är jätte bra och intressant att lyssna på, så de är ju tur. Och jag har faktiskt lärt mig lite ;) Men i morgon har vi nått prov, så då får jag väl se om jag verkligen kan de, hehe. I morgon går jag 9-20, usch va länge alltså.

När jag slutade nu i kväll kom pappa och hämtade mig, och så åkte vi och kollade på pappas nya lägenhet. Den ligger mittemot ebbas, i västernäs ;) Så de är ju trevligt. Blir väl flytt dit inom en månad tror jag. 

Bara för att jag går en gymnastikkurs, så kan ni ju få se en bild på mina söta tjejer som jag tränade förra året :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0