Äntligen heelg !

Den är så efterlängtad ! Vet inte varför, men den här helgen känns mer efterlängtad än andra. Och jag ska inte göra nått speciellt, kanske just därför jag har längtat efter den. Jag for hem efter skolan, men om lite över 2 timmar ska jag iväg till stan igen och vara tränare, så jag har ju inte riktigt helg ännu. Men sen ska jag HEM !

Jag har inte farit hem en ända fredag efter träningen sen jag börja med det, alltså på ett antal veckor. Så i kväll ska jag bara myysa och se på oth :) Hihi. I morgon ska jag och moa ha en riktigt myskväll också =D

Såg just att de har fixat att man kan datum och tidinställa blogginläggen på blogg.se, fan va grymt ! :D


Kommentarer
Postat av: JS

Trevlig helg gulliga du!<3

2010-10-22 @ 16:48:08
Postat av: Ebba

sv: Tack! :D

2010-10-22 @ 18:27:33
URL: http://ebbalonngren.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: haha, måste ju passa på när man är i sverige! ;D



2010-10-22 @ 19:34:21
URL: http://ebbalonngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0