lyckad kväll !

Gårdagen blev faktiskt riktigt lyckad ! Först en super god middag hemma hos mig med trevliga tjejer, och sen for vi vidare till Karin en stund. Helt enkelt en rolig och lyckad kväll ! Tack så mycket ni som förgyllde min kväll :)

I morse var det dock inte lika roligt att stiga upp klockan 10, för att vara tränare i strandnäs klockan 11. Men sånt får man räkna med, nu är jag iallafall hemma igen och ska snart börja med alla tusen läxor. Den här veckan har vi riktigt mycket, så det sku kännas skönt att ha lite ur välden iallafall.

Det kommer nog bilder senare, jag tog inte så många själv men janina och kajsa tog, så jag kanske kan sno några av dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0