ibland måste man verkligen ta tag i saker :)


Jag bara älskar helger ! Fast vem gör inte de? Jag var iallafall tränare som vanligt i morse från 11-12, sen gjorde jag väl inte så mycket. Vid 3 tiden for jag med Janice på Godbymässan och lyssnade på när Luciorna sjöng, så duktiga dom var :)

Där träffa jag Julia, som jag inte har varit med sen före jag sluta 9an, ja fy vad hemskt alltså ! När jag gick i 8-9an var vi med varann nästan alla dagar, så det känns jätte konstigt och dåligt att jag inte har träffat henne på snart ett haft år. Men då bestämde vi iallafall att vi ska träffas i kväll =D Åh vad roligt det ska bli ! Så det kommer bli en riktigt bra men skön helg känns de som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0