fortfarande sjuk

Jag vakna för en kvart sen och jag har redan stegring (Y) lyckat ! Men har jag klarat att vara på både idrottsdag och vård med feber, så ska jag väl klara det idag med.

Skulle nog helst ligga hemma och vila men. Och i morgon ska jag först till skolan, sen på skolmusik från 11 till halv 5, och sen direkt till mariepark och jobba där på det där discot, som sen slutar klockan 12. Så det kommer bli en lång dag.
Men nu måst jag börja fixa mig, vet inte ens vad jag ska ha på mig ännu, så det lär nog ta ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bli friiisskkk!!!! :(

2010-05-08 @ 09:48:33
Postat av: ronja

haha, jag ska =D

2010-05-08 @ 10:28:23
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0