kommer sakna det

Jag kom just hem från alexandra, for dit efter avslutningen. Alla barnen var jätteduktiga med sina program och det var jätte roligt att se ! Och jag ångrar mig, jag kommer sakna det mycket ! Alla barnen är så gulliga och Sofi som har varit en super bra simlärare ! Vi blev såklart i knuffade, fast lite lurade, men roligt var de. Fick även en present av alla barn, vad snällt :) 

Jag ska just gå och sova, måst stiga upp vid 6 i morgon bitti eftersom jag ska till sverige och shoppa ! Jippi =D 



Aww vad gulligt alltså. Fick det här kortet och ljus saken, jättefin :)

Kommentarer
Postat av: JS

Naaw, vad gulligt av dem <3 Ljuslyktan passar ju perfa i ditt rum! :)

2010-07-10 @ 10:47:50
Postat av: ronja

ja de var jätte snällt ! Jo jag gillar den :)

2010-07-11 @ 19:54:25
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0