en låång dag men mycket trevlig !

Jag har varit i stan hela dan idag, for till stan vid 12 tiden och träffade moa :) Då ringde elisa och sa att vi måste komma och vara statister i den där filmen som dom håller på och spelar in. Så vi for dit vid 2, och sen kom vi därifrån lite efter 8. Vi gjorde inte så mycket där, men det var skoj ändå =D

Efter vi käkat for vi och kollade på korpmatch, sen kom moa och johannes med till lägenheten en stund och sen for moa och jag hem. 

Jag borde egentligen gå och sova nu, men har en allt för trevlig konversation med moa och johannes, hahah. Måst stiga upp rätt tidigt i morgon och packa, åker iväg med båten vid 12 till stockholm och kommer hem nångång på onsdag. Men det suger att inte pernilla kommer med :( Kommer ju bli tråkigt nu. Jag ska försöka blogga ändå, men får se hur det går :)


nån random bild som alexandra tog på musiklägret ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är mitt första mästerverk som fotograf :P

2010-07-19 @ 09:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0