suck...

Nu är jag jävligt irriterad ! Fick gympaoverollerna idag, och min jacka hade inget band där nere, och den var typ värsta kort och byxorna var för korta ! Gissa om jag är arg nu ?! GAAAAAH ! Och nu är jag helt slut.

Direkt efter skolan gick jag, ebba, ellen och linnea ner till godby centrum. Jag och ebba ska jobba där varannan onsdag. Väldigt roligt var det iallafall, vi åt kakor, spela spel och pratade. Bra jobb det där ;) Sen tog jag bussen direkt till bollhalla och var tränare. Var inte på humör alls idag, det brukar vara roligt, men idag var det bara jobbigt.


Kommentarer
Postat av: JS

Skit skit skit... Hoppas på en bättre dag imorrn! Kramis

2010-01-20 @ 21:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0