helgen på lemböte

Då var man tillbaka från lemböte då. Helgen gick väldigt fort tycker jag, och den var helt okej. Vissa stunder var roligare än andra. Men en lyckad helg.

Jag kanske ska börja jobba som storasyskon/hjälpledare nere i godby centrum på onsdag. Skulle vara jätte roligt. Och sen kanske det ska startas en kör för elever i lågstadiet på maria gården i saltvik, och då kanske jag ska jobba där med. Jag hoppas verkligen att jag får jobb på nått barnläger i sommar.

Jag sa ju att jag skulle ta massor med bilder, hehe. Det blev inte riktigt så. Men jag tog några på ebba och mig iallafall. Idag ska jag inte göra nått speciellt vad jag vet. Bara vila och ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0