Thailand önskar gott nytt år

Som ni kanske har märkt så är jag inte direkt bäst på att uppdatera här, men jag försöker så gott jag kan ;) Jag har tagit en massa fina bilder som jag skulle vilja lägga upp, men det går nog inte före jag kommer hem.

Idag är det ju nyårsafton, helt sjukt! Men jag kan lugnt säga att 2010 har varit ett grymt år, och jag har haft sjukt kul! Jag hoppas verkligen att 2011 blir minst lika bra :)

Men nu ska vi gå och äta och sen titta på alla fyverkerier, hoppas alla får en riktigt bra kväll och natt och en bra börja på det nya året! :)

Kommentarer
Postat av: moa

GOTT NYTT ÅR ! saknar dig! <3 år 2011 kommer bli awesome ;)

2011-01-01 @ 12:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0