Inte alls länge kvar nu..


Det känns som att jag har packat och packat, men jag blir aldrig klar. Nu börjar resfebern komma ordentligt också, jisses. Jag skulle bara vilja hoppa över den här jobbiga flygresan och de, och bara vara där nere i värmen nu.

Vi åker med båten vid halv 7 till Sverige, sen i natt sover vi i Mathias lägenhet i Stockholm och i morgon på dan nångång åker vi ut till Arlanda. Flyget går vid 6 tiden i morgon, och sen är det flygning i sammanlagt 14 timmar + 2 mellanlandningar som båda är 2 timmar. Hoppas att det inte blir några förseningar eller något sånt, isåfall borde vi landa i Bangkok vid 1 tiden (åländsk tid) på tisdag. Sen ska jag bara njuta!  

Vi kommer nog ha internet på hotellet, iallafall dom 5 första dagarna. Så inlägg kommer det nog komma så ofta jag orkar :) Ha det så bra, så hörs vi! ♥


Kommentarer
Postat av: JS

Trevlig resa, njut så mkt du bara kan! Många kramar <3

2010-12-26 @ 17:19:28
Postat av: ronja

Tack! De ska jag :) Kraam <3

2010-12-26 @ 22:00:04
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0