gillar dagislivet ;)

Sliten dagis "tant" utan smink ;)
Jag ser ju likblek ut i ansiktet, längtar till Thailand ! Bara 17 dagar kvar nu

Jag fick sluta lite tidigare idag, för annars skulle jag inte ens hinna hem före jag ska iväg och jobba igen. Skönt med fredag, fast det kommer ju inte direkt kännas som helg den här helgen. Åker iväg till stan och jobbar om lite över en timme, så det är nog dags att börja fixa mig snart.

Det som är så jäkla skönt med att jobba på dagis är att man inte behöver bry sig om vad man ska sätta på sig för kläder eller hur man ser ut. Det är bara att stiga upp på morgonen, äta och åka iväg typ ;) Jäkligt skönt ska jag säga er.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0