Örebro i morgon =D

Kom hem från bollhalla för en timme sen ungefär, det var sista träningen för flickorna före vårfesten som är på tisdag. Nu hoppas jag verkligen att jag inte får magsjuka, eftersom en tjej fick det på träningen ! För vi ska på klassresa i morgon, och jag tänker INTE stanna hemma !! 

Om en timme typ kommer elisa hit :) Sen sover hon här i natt, för i morgon kvart i 7 ska vi träffas på skolan. Och sen bär det av till Örebro, kommer hem på lördag. Jag är så jävla taggad !! Det kommer bli sjukt kul =D

Kommentarer
Postat av: JS

Ha en bra resa gumman! Kram

2010-04-21 @ 19:32:57
Postat av: ronja

det ska jag ! Kram

2010-04-21 @ 19:45:09
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0