funderingar

Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt och övat lite på prov. Jag var ute och gick en stund också, det var ju så jätte fint väder. Nu tänker jag se på Andra Avenyn som jag inte hann se före jag for på klassresa.

Just ja, på fredag måst vi lämna in vad vi ska göra för projekt på projektveckan i slutet på maj, jag har ingen aning vad jag ska göra. Har ni någon ide? Tänker kanske fixa om mitt rum, men då behöver jag nån som hjälper mig att tapetera, så ja jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: JessicaS

Jag tycker att det låter kul att fixa rummet som projekt. Jag kan pröva på att hjälpa dig tapetsera, men jag tycker fortfarande att du bara ska tapetsera en vägg och måla resten, det är såååå mycket lättare!! Sen är jag nästan proffs på att sy om du vill ha något nya gardiner, kuddar el liknande :)

2010-04-26 @ 17:43:49
Postat av: ronja

Jag tror att det blir att fixa rummet jo, vill verkligen tapetsera om så :) Hmm, jag vet inte, tror ändå att jag vill tapetsera alla väggar :) Men det skulle ju vara jätte snällt om du vill hjälpa mig sy gardiner, kuddar osv :DD

2010-04-26 @ 18:02:48
URL: http://ronjaselander.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag kan hjälpa dig att tapetsera:) men jag är inte bra på det... Men kan gärna hjälpa dig med något annat om du vill!! (vi kan tapetsera mitt rum:D)

2010-04-27 @ 16:58:09
Postat av: ronja

Haha, jasså det kan du va ;) Skulle inte tro det, du har ju typ nytapetserat ju ;p

2010-04-27 @ 19:23:13
URL: http://ronjaselander.blogg.se/
Postat av: Alexandra

NÄÄ!!! Det var typ 5 år sen sist! Det var när vi flyttade hit!! Men man kan väl bygga ett hus uppe i ett träd som projekt XD

2010-04-29 @ 14:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0