servera på baltic

Oj, blev inget inlägg igår. Var iallafall ute och gick med Pernilla och Quicky i över en timme igår, fint väder var de också ! Sen försökte jag fixa lite på mitt svenska föredrag, men det gick inte så bra.. Kl.5 gick jag till Baltic, moa och jag sku jobba så. Vi serverade på ÅHS julfest. Det gick bra fatkiskt, klantade mig typ inte alls :o haha. Slutade kl.2, så jag e ganska trött idag, och jag har ont i fötterna.

Idag ska jag öva på samhälla prov och göra klart svenska saken, hehe, lycka till med de (Y) Sen i kväll ska jag till victoria och fixa kransar som vi ska sälja till klassresan.

Kommentarer
Postat av: JessicaS

Duktig du e som jobbar o står i! Själv kom jag ur pyjamasen först vid fem... :/

2009-11-22 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0