Ghost whisperer

Jag har fastnat för ett program den här hösten ! Och det är Ghost whisperer. Alla avsnitt är ganska lika, men dom är lsuper bra för de ;) Sitter och ser på det just nu.

Det har väl inte hänt så mycket speciellt idag, känns ganska onödigt att skriva om dagen och så, när jag inte har gjort så mycket. Skolan är ju inte så intressant att skriva om så. Men iallafall så var jag just ut och gick med Quicky, min hund. Och guu va kallt de va ute ! Nu e det snart vinter, myysigt.

Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, kanske ska vara med Janice, eftersom att hon är hos sin pappa. Annars har jag inga speciella planer. Får väl se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0