Förlååt

För att jag inte har uppdaterat på typ 4 dar ! Men jag har fakiskt inte varit på datan, har inte hunnit, har knappt varit hemma. I fredags var jag barnvakt, det gick nog bara bra.

Igår var det ju lilla jul :O Var nästan inte alls hemma igår, först for jag på lillajulmarknaden med syster, som alltid ;) Sen på dop och sen på middag till min kusin. På kvällen for jag till sara, var där och såg på film med lite peeps. Sen sov jag och gustav där. Måste stiga upp ganska tidigt idag, eftersom jag skulle på nån kurs till bollhalla.

Nu har jag just kollat igenom alla tuusen logginlägg, haha. Moa kommer hit om typ en halv timme ! Men nu har ni fått veta lite om min helg iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0