72 elever hemma från skolan

Är hemma från skolan idag. Känner mig hängig och är snuvig. Men har ingen feber som tur e, men jag brukar nästan aldrig få det heller så. Just nu ligger jag i soffan, har datan i famnen och ser på tv :) Nästan alla verkar va sjuka nu, aj aj, tänk om de e svininfluensan. 72 stycken är iallafall hemma och är sjuka från skolan idag ! Det e många, nästan en 1/3 av alla elever i skolan.

Skulle vilja ladda upp en massa nya bilder på bloggen, men jag kan inte ladda in bilder på datan eftersom jag inte har mer ledigt minne på den. Och min hårddisk är på lagning, men när den kommer tillbaka och jag laddat över bilderna från datan till hårddisken, så då kan jag ladda in bilder på datan igen, och då ladda upp på bloggen ! (y) Så det kommer att komma nya bilder, men först om ca en vecka eller två (?).  

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är också hemma från jobbet i dag :S Men gud så många som är sjuka! :O hoppas inte att svininfluensan har slagit till, utan att alla bara har vanliga förkylningar och feber! kram

2009-11-16 @ 11:35:34
URL: http://lulibell.blogg.se/
Postat av: ronja

usch då :S Jo det e jätte många :O Krya på dig !

Kram

2009-11-16 @ 11:47:07
URL: http://ronjaselander.blogg.se/
Postat av: JessicaS

Krya på dig gumman! P.s du kan ju roa dig med att kolla resor på sportlovet (du + jag) :D

2009-11-16 @ 20:23:08
Postat av: ronja

tack :) Jasså, e de så? :D

2009-11-16 @ 20:25:02
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0