Tung dag, men den blev lättare

Det första jag märkte när jag gick ut genom dörren i morse, var att det var snö ute ! Äntligen ! Skolan började dock inte så bra. Ja usch va hämskt asså :/ Men den blev bättre utåt dagen.
Ikväll ska jag inte göra något speciellt alls. Imorgon åker jag till stan och är där tills torsdag, så de e bara att höra av sig. Skulle vilja fota lite, meen jag har inget minne kvar på kameran, eller på datan, så nä de går inte. Om jag inte lägger in dom på mathias data förstås ;) Haha, får se lite.
Jag hoppas att tomten är snäll och att jag får en extärn hårddisk !! Annars vet jag inte vad jag gör.


haha, vilken vintrig bild asså !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0