trött eller vad då?

I fredags åkte jag till stan efter skolan och träffade moa, vi gick runt på stan och köpte lite presenter och sånt. Sen på kvällen var vi ute och åt, riktigt trevligt faktiskt ! Vi satt och prata i över 2 timmar typ. Sen gick vi ut och gå lite och hyrde film. Så sen satt vi och såg på film halva natten, tills vi somna ;)

Direkt när jag kom hem från stan igår kom Riina till mig. Haha, vi hade ganska roligt ! Sen for vi till Ebba och käka och var där typ 2 timmar, och sen for jag och Elisa till Ellen, treevligt värre :) For därifrån lite före 11 och tillbaka till Ebba igen. Sen "sov" vi över där, de va typ Ebba, Riina, Julia och jag. Och vi hade ju också trevligt, haha. Oj vad vi skratta asså !

Nu kom jag iallafall just hem, och jag är jäävligt trött ! Så idag ska jag inte göra nått alls ! Och jag tänker börja med att krypa ner under täcket och se på Andra Avenyn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0