Söndag

Nu har jag varit duktig och gjort mina läxor och övat lite på prov ! Känner mig stolt ;) Kom hem från Julia för typ 1 timme sen, vi baka tigerkaka, sjöng sing star och dansa på dansmattan ! Treevligt.



Varför kan jag inte få ta det lugnt? Varför kan inte allt bara falla på plats utan att jag ska behöva ändra och fundera? Jag orkar inte fundera och tänka mera, det tar all min kraft. Jag vill bara kunna leva utan en massa frågor som behöver svar, isåfall vill jag veta svaren.
Jag hatar att inte veta, jag hatar att fundera, jag får panik.

Kommentarer
Postat av: JessicaS

Vet inte vad det är du funderar på, men jag har ett litet tips; prata med nån! Jag vet hur jobbigt det är att ha en massa saker att gå runt o fundera på, och tro mig det BLIR lättare efter att du pratat ut, tankarna slutar snurra och du kanske får rätsida på det istället. Finns här om du vill prata. Bamsekram!

2009-12-06 @ 19:25:34
Postat av: ronja

tack ! Kram

2009-12-07 @ 14:02:23
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0