måndag

Var som sagt ute och åkte pulka med Sara, Rassi och Otto igår. De va ganska kul, haha. Men väldigt blött och kallt ! Först var vi på gisten, men sen gick vi till mariepark och där hade vi "snöbollskrig". Gissa om mina byxor va blöta när vi kom tillbaka till sara, man kunde nästa vrida vatten ur dom. Nästa gång tar jag nog utebyxor på mig. Sen såg vi på bröllopsfixaren och sen gick vi och sova.

Imorse skulle vi ta bussen till stan, meen vi missa den. Så saras pappa fick hämta oss (A) Sen tog jag bussen hem 2. Då hade jag sån tur att Janice va med på bussen :D Så då hade jag nån att prata med också.

Om en timme ska vi på middag till Victoria, så jag antar att vi blir där ett tag ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0