Jobbig helg, med mycket jobb

Jag är duktigt slut idag kan jag ju säga. I fredags började jag och Moa jobba kl.16 på Baltic, och servera. Sen slutade vi 12 och gick hela vägen till Moas lägenhet, sov där sen. Igår måste vi stiga upp kl.7. Gå hela vägen till Mariepark och jobba från 8 på morgonen, vi torkade alla bestik och glas.. Sen for vi till Baltic och börja duka och sen servera. Vi slutade halv 1 på natten, så i går jobbade vi 16 ½ timme i sträck ! Och 8 timmar i fredags. Så nu är jag sjukt trött. Skulle ha åkt och tittat på lucia i kväll, men jag orka inte. Har prov i morgon som jag borde öva på, men först ska jag vila lite.


Erik Grönwall - Higher

Bra att Erik vann idol föresten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0