Helgens planer

Nu ska jag precis just gå och sova, vet att jag går och lägger mig ganska tidigt. Men det tar ett bra tag före jag somnar ändå, plus att jag blir som en vandrande zombie eller nått liknande om jag inte får sova länge, haha.

Nu är helgens planer iprincip spikade. Imorgon far jag till stan och träffar moa efter skolan, då ska vi väl bara gå på stan och loda. Sen ska vi och äta middag nånstans i stan. Vi sover i stan, så vi får väl se vad som häner på kvällen, det är bara att höra av sig :) På lördagen blir de väl hem en stund och sen till Ebba på middag, sen till Ellen på fest och sen till Ebba igen på fest ;) Sover över hos Ebba sen. På söndag ska jag nog bara vila ! Kan nog behöva det, kan jag tro ! Men nu ska jag fixa mig för natten. Sov så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0